نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ( 39 )

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ( 39 )

هواداران تیم یوونتوس هنوز در انتظار یک خرید بزرگ برای باشگاه محبوب خود هستند اما در روزهای اخیر خبرهای خوبی از اردوی یوونتوس مخابره نشده و به نظر می رسد ماروتا بازیکن دیگری را نخواهد خرید.

به نقل از اسکای، پارتیچی یکی از مدیران ارشد یوونتوس با سران موناکو صحبت هایی را بر سر انتقال لوکا مارونه بازیکن جوان و آینده دار یووه داشته و سران تیم فرانسوی علاقه ی زیادی به این بازیکن دارند.

مدیر برنامه های ایزلا در سخنانی گفت: "یوونتوس گفت که روی ایسلا حساب باز کردیم و کونته به من اعلام کرد که او را در فصل پیش رو می خواهد . پس فعلا ما در تورین ماندنی شدیم . اما خب ، شما هیچ وقت نمی دانید که چه اتفاقی در بازار نقل و انتقالات خواهد افتاد . "

دو باشگاه انگلیسی ساندرلند و وستهم یک بار دیگر پیشنهادات رسمی خود را برای خرید پائولو ده چلیه و فابیو کوالیارلا تقدیم سران یووه کردند.

توتو اسپرت گزارش داد فردریک سورنسن دانمارکی که معتلق به یوونتوس و بلونیا می باشد به تیم های لیگ برتری نزدیک شده و نوریچ و ساتهمپتون مقصد های احتمالی این بازیکن خواهد بود .

به نظر می رسد ناپلی ها علاقه ای برای خرید ماتری مهاجم یووه نداشته باشند و این بازیکن باید به گزینه های دیگر خود فکر کند.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: